Blessure?

Een blessure is erg vervelend en komt altijd ongelegen.

Wat kun je daar nu aan doen?

  • zorg voor een goede warming up
  • bouw je loopschema rustig op en ga niet direct ‘op karakter’ verder lopen
  • neem eerst een paar looplessen bij een atletiek club
  • gebruik goede schoenen
  • leg Noene in je schoenen voor de optimale bescherming. De schokdempende sportzolen van Noene vangen alle schadelijke schokken en vibraties op die bij het hardlopen of andere sporten vrijkomen.
    Blessures noene

 

 

 

Je hele skelet moet alle ‘klappen en schokken’ opvangen die vrijkomen bij het hardlopen/wandelen. Daarom is het zo belangrijk dat je goede schokdempende zolen in je schoenen hebt. Kijk op de gebruikerservaringen wat de klanten ervan vinden.

HEUP: veel lopers hebben goede resultaten met de Noene zolen

KNIE: het belangrijkste blessurepunt. De knie staat centraal op onze website en is de meest voorkomende klacht.

ONDERBEEN: dat is meestal een kuit en scheenbeenblessure. Wanneer je de Noene zolen in je schoenen doet is meestal dezelfde dag de pijn of weg of sterk verminderd.

ACHILLES: dit komt het meeste voor NA de zomer wanneer iedereen veel op slippers of blote voeten gelopen heeft. De achillespezen zijn dan uitgerekt. WIj raden dan de SPECIFIC TC4 aan en je voelt direct de verlichting omdat je nu 4 mm hoger staat.

VOET / ENKEL: dit is het beginpunt van alle schadelijke schokken en juist HIER moet je goed voor de allerbeste schokdemping zorgen. In de schoenen zit uiteraard demping maar lang niet zoveel als in de Noene zolen omdat de fabrikant graag 2x per jaar een paar schoenen als je wil verkopen en wij eens per 2 jaar een paar zolen!

webshop-noene nederland